Donderdag 3 november vindt Credit Expo 2016 plaats: het grootste kennis- en netwerkevent voor de Credit Management sector. Vraag en aanbod worden in een inspirerende omgeving op één dag samengebracht door middel van een vakbeurs in combinatie met een kwalitatief hoogwaardig seminarprogramma waarin alle trends en marktontwikkelingen aan bod komen.
Word jij onze social ambassador?
Omdat wij zoveel mogelijk Credit Managers kennis willen laten maken met de Credit Expo, hebben wij een uniek pakket samengesteld voor onze 3 meest actieve ‘social ambassadors’. Dit zijn degenen die onze social media-berichten het actiefst liken en delen op Facebook en Twitter. Maar ook door mee te praten over Credit Expo met de hashtag (#Creditexpo) en door op onze berichten te reageren, maak je kans op het pakket.
Waar bestaat het social ambassadors pakket uit?
Twee winnaars krijgen een groots credit management boekenpakket (aangeboden door de VVCM) met daarin:
- Salim Ismail en Yuri van Geest, Exponentiële organisaties – Waarom nieuwe organisaties tien keer beter, sneller en goedkoper zijn – en hoe jij dat ook wordt.
- Eno Akkal, De crisis is je kans – Verdubbel, verdrievoudig of vertienvoudig zelfs je bedrijfsgroei.
- Jan Adriaanse en Erik in ’t Groen, Zwaar weer ondernemen – de overlevingsgids voor ondernemers in bijzonder beheer.
Victor Lamme, De vrije wil bestaat niet – over wie er echt de baas is in het brein. - André Koch, Alles geordend naar Maat en Getal – Kansrekening en statistiek voor credit managers.
- Jesse van Muylwijck, De Rechter – Heelmeesters in de rechten.
- VVCM, Terugkijken is vooruitzien – 25 jaar VVCM in woord en beeld.
- VVCM, De Credit Manager- Uitgaven 2016 nr. 1, 2 en 3.
Daarnaast krijgt één winnaar -de meest actieve social ambassador- de hoofdprijs: hij/zij krijgt het boekenpakket en mag woensdag 23 november gratis meedoen aan de Training Financiële Analyse voor Credit Managers van Next Level Academy (t.w.v. €495) met topdocent Jean Gieskens in het NBC te Nieuwegein.
Meedoen? Deelname is eenvoudig
Iedereen die een account heeft bij Facebook of Twitter kan deelnemen. Degenen die het meest actief/effectief zijn social media netwerk heeft ingezet, winnen automatisch het pakket. De winnaars worden bekend gemaakt op Twitter en Facebook op 27 oktober 2016.
Bron: Creditexpo.nl