Het wordt tijd dat bedrijven zich realiseren dat het tevreden houden van de klant de verantwoordelijkheid is van de gehele organisatie. Op ieder station van de customer journey wordt verwacht dat de klant een positieve ervaring heeft. Dit geldt dus ook voor de afdeling credit management, een belangrijke tussenstop waar een organisatie echt het verschil kan maken.
Klanttevredenheid en -loyaliteit zijn voor bedrijven nog steeds belangrijk, maar door de continue veranderingen die optreden in onze digitale wereld wordt het voor organisaties steeds lastiger om zich te onderscheiden en klanten vast te houden. De komst van nieuwe technologieën als Financial Technology (FinTech), blockchain, kunstmatige intelligentie en Internet of Things hebben veel impact. Bedrijven moeten voor hun gevoel met al deze trends mee om te voldoen aan de eisen van hun belangrijkste goed: de klant.
Deze whitepaper biedt je een antwoord op de vraag: hoe zorgt de organisatie ervoor dat de klant op ieder station dezelfde positieve ervaring krijgt, ook wanneer een klant betalingsproblemen heeft en bij het station ‘Credit Management’ terecht komt?
Download de whitepaper door het formulier in te vullen.