We geloven stellig dat het verder doorvoeren van digitalisatie in de Credit Management afdeling cruciaal is, het helpt de CM afdeling om onnodig handmatig en repeterend werk te verminderen. Als het digitalisatie proces is ingezet kan de Credit Manager zich focussen op het belangrijkste werk, risico’s managen en de juiste acties uitzetten…. Eindelijk kunnen ze datgene doen waar ze goed in zijn en voor worden gewaardeerd.
Onze aanpak draait om het direct ontsluiten van een repository van alle financiële informatie gerelateerd aan financiële gedragingen van uw klanten. Hierdoor krijg je direct inzicht in de risicoposities, ook tijdens deze crisis (be SAFE not SORRY). Verzeker je van het feit dat je de juiste en relevante acties neemt. Manage alle betwiste cases in één enkel Dashboard, hierdoor worden alle acties gecentraliseerd. Inzicht in achterstallige betalingen en commitment van klanten is niet alleen belangrijk maar van levensbelang op dit moment
Agenda:
Datum: 7 mei 2020
Tijdstip: 11:30 – 12:00 uur
Onderwerpen:
- Achtergrond & Business Doelstellingen gebaseerd op een klantcase
- Ready for Credit Management suite & aanpak
- Het ontwikkelen van een Business Case : wat zijn de potentiële besparingen?
- ROI Plan: Van meetbaarheid naar kwaliteit
Aanmelden: zie hieronder.
Sprekers:
Jaap Walsweer, Consultant bij SOA People Nederland, Credit Management Specialist, Fiori trainer.
Mohammed Merkachi, Corporate Head of Business Development bij SOA People
Aanmelden?
Klik op onderstaand plaatje om u in te schrijven.
Bron: Credit Expo / SOA People