Robert der Kinderen (1967) is benoemd tot Commercieel Directeur bij AcceptEmail. Der Kinderen is sinds 2011 werkzaam voor AcceptEmail en vervulde daarvoor diverse managementfuncties bij creditmanagement organisaties.
Strategie
“De benoeming van Robert der Kinderen past in de groeistrategie van AcceptEmail”, aldus Peter Kwakernaak, CEO. “We willen onze positie in de Nederlandse markt verder uitbouwen, zowel in de breedte met nieuwe klanten als in de diepte bij bestaande relaties. Hier zal Robert met zijn team verder invulling aan geven.”
Toekomst
“Met de komst van SEPA per 1 februari 2014 verandert er veel voor zowel bedrijven als consumenten. De impact wordt onderschat en dat baart zorgen. Gesprekken met onze klanten gaan over het beperken van risico’s die met SEPA samenhangen. AcceptEmail helpt met haar oplossingen om de kosten die een bedrijf moet maken om haar rekeningen betaald te krijgen (total-cost-of-collections) zo laag mogelijk te houden. De reputatie die AcceptEmail de afgelopen jaren heeft opgebouwd is hierbij van grote waarde”, aldus Der Kinderen.
AcceptEmail
AcceptEmail zorgt ervoor dat rekeningen snel, eenvoudig en klantvriendelijk betaald kunnen worden vanaf elk device. AcceptEmail is de standaard op het gebied van factureren en betalen van e-mail en mobiel. Daarnaast biedt AcceptEmail SEPA-diensten aan waaronder SEPA-compliant elektronische machtigingen: AcceptEmail Mandates. Namens ruim 200 bedrijven, waaronder Essent, Nuon, KPN, T-Mobile, CZ, Aegon, Sanoma, Dell en Thomas Cook worden periodiek AcceptEmails naar meer dan zes miljoen unieke ontvangers verzonden.
Bron: www.creditexpo.nl