Onguard kondigt per 1 januari 2024 een wijziging van het managementteam aan. Zo voegt Onguard een Finance Director en een People & Culture Director aan haar MT toe en vindt er een herverdeling van portefeuilles plaats om de klant nog meer centraal in de organisatie te stellen. Martin van den Ham gaat de rol van Finance Director bekleden en Eric-Jan Pouw wordt de People & Culture Director. Beide heren werken momenteel al voor Onguard.
Vele jaren ervaring
In 2017 startte Martin van den Ham bij Onguard als business analist. Na verschillende promoties maakt hij nu de overstap van Team Lead Finance naar Finance Director. In deze rol is Van den Ham ook verantwoordelijk voor Operations binnen Onguard.
Eric-Jan Pouw heeft brede ervaring en richt zich de laatste jaren op People & Culture. Eerder was hij Head of Delivery bij Appical, een onderdeel van Visma, voordat hij iets minder dan een jaar geleden de overstap naar Onguard maakte. Per 1 januari 2024 is Pouw dus People & Culture Director, waarbij hij ook verantwoordelijk is voor de IT-afdeling.
Klant centrale focus
Daarnaast wordt van twee huidige MT-leden hun rol aangepast om de klantfocus te vergroten. Debbie Staat was als MT-lid verantwoordelijk voor Customer Success en Support. Zij wordt als Customer Director verantwoordelijk voor alle commerciële klantzaken inclusief Sales, Customer Success en Marketing.
Cor Makkinje was verantwoordelijk voor de Professional Services en zal nu de rol van Services Director gaan vervullen. Hierbij wordt hij verantwoordelijk voor zowel de Professional Services afdelingen als het gehele Service Center.
Ongewijzigd blijven de MT-functies van Adriaan Kom als Managing Director en Tim Blok als Technology Director.
Het volledige MT van Onguard bestaat uit: Adriaan Kom (Managing Director), Cor Makkinje (Services Director), Debbie Staat (Customer Director), Eric-Jan Pouw (People & Culture Director), Martin van der Ham (Finance Director), Tim Blok (Technology Director) en Floor Stam-Lammers (Manager Outstanding24).
Adriaan Kom, Managing Director bij Onguard: “Ik ben ontzettend trots op het professionele en gebalanceerde managementteam dat er nu staat. Doordat we enkele wijzigingen hebben doorgevoerd en twee belangrijke medewerkers aan het management hebben toegevoegd, zijn we als Onguard nóg beter in staat de klant echt centraal te stellen. Hiermee laten we zien dat je intern kunt doorgroeien en we heldere keuzes durven te maken. We zijn continue in ontwikkeling en zullen ons hier steeds op aan blijven passen. Zo halen we het beste uit onze medewerkers en kunnen wij onze huidige én toekomstige klanten zo goed mogelijk helpen.”
Bron: Credit Expo