Onguard, het FinTech-bedrijf dat zich toelegt op het order to cash proces, breidt haar team uit met twee Customer Success Managers. Zij zijn aangesteld om de klanten te begeleiden naar de beste resultaten. Onguard heeft een sterke focus op innovatie en de komst van de Customer Success Managers zorgt er mede voor dat Onguard zich nu en in de toekomst kan richten op het optimaal bedienen van de klant.
Innovatie is de sleutel tot succes
De reden om het Customer Success team uit te breiden met deze functie is zodat de organisatie mee kan gaan in een veranderende wereld. Het is hierin belangrijk om de behoefte van de klant in het vizier te hebben en te houden. De Customer Success Managers zijn een centraal aanspreekpunt voor de klant en zijn gedurende de gehele customer life cycle betrokken. Het doel van de managers is om de klanten te ondersteunen bij het gebruik van de credit management software, zodat zij deze op de meest optimale manier kunnen inzetten.
Stephan Schoon, VP Customer Success bij Onguard, heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan en is dan ook verheugd dat zijn team wordt uitgebreid met twee Customer Success Managers: “Het is belangrijk om continu op de hoogte te zijn van de ontwikkelingen die spelen in deze veranderende wereld. Klanten veranderen en krijgen andere eisen. Als bedrijf willen we hierin mee. We hebben mooie software, maar op het moment dat deze is geïmplementeerd, zijn we nog niet klaar. Naast dat we de software leveren, willen we ook van toegevoegde waarde zijn voor de klant. Onze Customer Success Managers stellen ons in staat om mooie successen te creëren.”
Gefaseerd
De klanten van Onguard kunnen binnenkort rekenen op een vast en vertrouwd gezicht die ervoor zorgt dat ze bijgestaan worden waar dat nodig is. “We ondersteunen de klanten op de gebieden waar zij dat nodig achten, zodat ze met onze ondersteuning de beste resultaten kunnen neerzetten. De Customer Success Managers zijn inmiddels bij ons gestart en gaan de klanten gefaseerd benaderen”, vertelt Schoon.
Bron: Creditexpo.nl