Op 28 mei is het Engelstalige boek “Happy Customers Faster Cash – Eastern Europe edition” verschenen met de subtitel “A guide to effective communication in financial Customer Relationship Management”.

Happy Customers Faster Cash is gericht op effectieve en klantgerichte communicatie in creditmanagement, met als doel op tijd betaald te worden en tegelijkertijd de relatie met de klant goed te houden. Het boek is geschreven vanuit het commerciële en relationele perspectief. Een tevreden klant zal ook eerder geneigd zijn om op tijd betalen, zoals in de praktijk ook kan worden waargenomen.

Het boek biedt de lezer een integrale aanpak en beschrijft kennis en ervaring uit diverse vakgebieden, zoals verkoop / accountmanagement, creditmanagement en klantenservice, zoals  de auteurs (Andriy Sichka, Cliff Wynn en Marcel Wiedenbrugge) die in de praktijk hebben opgedaan. Dit boek gaat in het bijzonder in op creditmanagement, zakelijke cultuur en zakelijke communicatie in Oost Europa, waarmee dit boek extra interessant is voor lezers die zaken doen of willen doen in Oost Europa, in het bijzonder Belarus, Moldavië, Rusland en Ukraïne

In de commerciële wereld zijn vertrouwen en prestatie kernbegrippen. Het opbouwen van een relatie tussen de klant en leverancier kost vaak veel tijd, middelen en inspanning. Deze investering moet dus goed beschermd worden. Het spreekwoord “vertrouwen komt te voet, maar gaat te paard”, wordt in dit boek vertaald naar praktische communicatierichtlijnen en basishouding aan de telefoon, die bijdragen aan het behoud en versterken van de relatie, maar die ook de resultaten positief beïnvloeden. Het boek is verkrijgbaar via diverse websites van Amazon.

Mocht u meer informatie willen hebben of geïnteresseerd zijn in de corporate editie, dan kunt u contact opnemen met marcel.wiedenbrugge@wcmconsult.com 

Happy-Customers-Faster-Cash

Bron: www.creditexpo.nl