- Volledig contactloos, cashless en autonoom betalenQR-code op gedrukte kassabon
- maakt optisch afrekenen met mobiele telefoon mogelijk
- Ook digitaal afrekenen via QR-code weergave op handheld en betaalterminal
Untill, leverancier van kassasystemen voor de horeca in Nederland, lanceert als eerste horecaspecialist QR-code betalen. De omni-channel betaaloplossing van Payconiq wordt geïntegreerd binnen de toonaangevende en innovatieve kassasystemen van Untill. Untill maakt het leven van horecaondernemers in alle opzichten gemakkelijker en sneller. “Met deze integratie verbeteren we de betaalervaring in de horeca. Voor ondernemers én voor gasten. Contactloos mobiel betalen, zónder te wachten – dat betekent meer tijd voor elkaar en voor je bedrijf.” aldus Ramin Kader, CEO Payconiq Nederland.
Untill maakt het leven van horecaondernemers makkelijker, in álle opzichten. “Als ondernemer in de horeca stel je hoge eisen aan het kassasysteem dat je gebruikt”, weet Martin Limburg van Untill. “Het systeem moet eenvoudig en duidelijk in gebruik zijn, een real-time overzicht bieden van bestellingen en omzet, maar vooral aanvullen op de manier van werken die past binnen jouw zaak. Untill begrijpt als geen ander dat een kassasysteem veel méér is. Daarom koppelen wij ons kassasysteem aan alle geautomatiseerde systemen binnen een bedrijf, zodat je als ondernemer op elk moment van de dag exact weet waar je staat en snel kunt handelen.” aldus Limburg.
Efficiënt werken
De horeca kent vele uitdagingen, Untill ondersteunt ondernemers bij efficiënt, effectief en prettig werken. “We verbeteren zowel de klantervaring, als de gebruikerservaring. Via ons systeem sla je eenvoudig bestellingen aan, boek je tafels in en wordt alle bestel- en betaalinformatie direct gekoppeld aan de systemen binnen het bedrijf. Door het blijvend optimaliseren en upgraden van onze koppelingen en integraties, zorgen wij voor de ideale workflow. Voor bestellen, plannen, reserveren, administratie én betalen.” zegt Limburg. “Na het scannen van de QR-code wordt de tafel automatisch afgesloten. Het systeem is meteen up-to-date en nieuwe gasten kunnen direct plaatsnemen aan de vrijgekomen tafel. Minder handelingen, verbeterd gebruiksgemak en vooral: meer tijd voor jouw zaak en jouw gasten.”
Uniek in Nederland
Payconiq is de nieuwste partner binnen het uitgebreide netwerk van praktische koppelingen van Untill. “Uniek in Nederland”, zegt Ramin Kader, CEO van Payconiq Nederland. “Untill is de eerste horecapartij die onze omni-channel oplossing voor mobiel betalen integreert. We zijn enorm enthousiast, zeker ook doordat we elkaar op diverse vlakken versterken. Met als eindresultaat een tevreden klant, die met behulp van het scannen van een QR-code gemakkelijker en sneller kan betalen.”
Veilig, snel, duurzaam
De voordelen van betalen met Payconiq voor horeca en catering ondernemers – én gasten – maken de horeca-ervaring direct leuker en veiliger. Zo kunnen gasten afrekenen door het scannen de QR-code op de bon of een digitaal geprojecteerde QR-code via een handheld. “Gasten kunnen direct contactloos betalen, zonder te hoeven wachten op een pinterminal of iemand uit de bediening. Doordat betalen met Payconiq ook digitaal aangeboden wordt, is het afdrukken van een bonnetje niet noodzakelijk. Zo is mobiel betalen niet alleen eenvoudig en snel, maar óók nog eens duurzaam!” aldus Ramin Kader.
Bron: Creditexpo.nl