De tijd dat Sales & Marketing én Creditmanagement niet vanuit één centraal klantbeeld werken, is voorgoed voorbij.

Credit Marketing draait namelijk om een 360° benadering van uw klantendatabase. Door middel van Credit Marketing verkrijgt u inzicht hoe Creditmanagement- en Marketingafdelingen effectief en winstgevend met elkaar kunnen samenwerken.

‘Hoe verlaag ik met het gebruik van data mijn risico’s en verhoog ik mijn rendement?’ Credit Marketing draait om klantdata, klantwaarde, rendabele klanten, betalingsgedrag, klantsegmentatie en klantbenadering. Door de grote hoeveelheid aanwezige klantdata lijkt samenwerking zo vanzelfsprekend, maar toch blijkt het voor Sales & Marketing en Creditmanagement ingewikkeld om samen Credit Marketing te managen.

Op 26 september 2013 organiseert EuroSystems de Credit Marketing Conference. Tijdens deze unieke en exclusieve bijeenkomst nemen vier professionals, die op verschillende manieren zeer succesvol zijn met data, het woord. Laat u enthousiasmeren door best practices en inspirerende cases.

Naast deze interessante sprekers vindt er in de middag een Ronde Credit Marketing Tafel plaats, voorgezeten door Lies van Balen, Director Special Servicing bij Adaxio en Creditmanager van het jaar 2013. Bezoek de website www.eurosystems.nl/credit-marketing-conference voor nadere details over deze bijeenkomst.

Bron: www.creditexpo.nl