Met een aangescherpte propositie en een vernieuwde website maakt Bos Customer Service de waarde van menselijk contact bereikbaar voor iedereen. Volgens algemeen directeur Maurits Colly is authentieke menselijke interactie essentieel voor het opbouwen van sterke klantrelaties en het vergroten van klanttevredenheid.

Maurits: ‘Bij Bos Customer Service omarmen we innovatie en de manier waarop het onze processen verbetert en vergemakkelijkt. We realiseren ons ook dat innovatie waarde geeft aan wat niet gedigitaliseerd kan worden. Wanneer we steeds meer gebruik gaan maken van AI wordt alles wat we niet kunnen digitaliseren schaarser en daardoor waardevoller. En de waarde van menselijk contact is waar we bij Bos Customer Service voor staan.’

Menselijk contact werkt het beste

Contact met klanten is nog nooit zo gemakkelijk geweest. E-mail, WhatsApp en Chatbots zijn handige middelen om klantvragen te beantwoorden. Maar volgens Maurits werkt echt menselijk contact gewoon het beste. ‘Dit is vooral cruciaal bij gevoelige onderwerpen zoals facturen en betaalachterstanden waar empathie, ervaring en kennis onmisbaar zijn. En bij Bos Customer Service beschikken we over de juiste mensen om deze gesprekken te voeren.’

De kunst van het luisteren

Maurits vertelt verder: ‘Bij Bos Customer Service hebben we medewerkers die de kunst van het luisteren beheersen. Zij voelen tijdens gesprekken aan waar de klant behoefte aan heeft en waar mogelijkheden liggen. Vaak zijn het de kleine signalen tussen de regels door die het verschil maken. Onze klantenservicemedewerkers creëren een veilige omgeving waarin openhartige gesprekken mogelijk zijn. Samen met de klant zoeken ze naar oplossingen die voor beide partijen werken.’

Klantenservice vertrouwd uitbesteed

Bos Customer Service neemt uit naam van een bedrijf of gemeente contact op met klanten. Dat doen ze sociaal verantwoord, met het doel om een passende oplossing te vinden die voor iedereen werkt. De medewerkers van Bos Customer Service zijn niet alleen een aanvulling op jouw organisatie; zij zijn de vertegenwoordiging ervan. Maurits: ‘Voor onze mensen aan de slag gaan, verdiepen ze zich in jouw organisatie, wat je doet en welke tone-of-voice bij jou past. Zo kunnen ze authentiek en oprecht communiceren met klanten.’

Vernieuwde website live

Deze week is de vernieuwde website live gegaan. Maurits: ‘De website biedt nu een helder overzicht van onze activiteiten zoals preventiecalls, servicecalls, vroegsignaleringsgesprekken en trainingen, evenals de voordelen die deze diensten bieden voor bedrijven en gemeenten.’

Bron: Bos Customer Service