Webinar op donderdag 5 november 2020 van 9.30 tot 11.00 uur
Het einde van het turbulente jaar 2020 komt in zicht. Veel organisaties zijn hun plannen voor 2021 aan het vormgeven. Ook de credit manager moet plannen voor het komende jaar opstellen. Plannen die zich volledig zouden moeten focussen op het optimaliseren van het interne sociale incassotraject.
Om uw organisatie hierbij te helpen presenteert Mail to Pay, grondlegger van Debtor Process Automation, drie concrete oplossingen waarmee u goed voorbereid 2021 in kunt. Met deze drie oplossingen wordt het interne incassotraject aanzienlijk verbeterd, zullen uw klanten meer betaalgemak ervaren en wordt het externe incassoproces minder relevant.
Deelnemers aan dit webinar krijgen na afloop exclusief toegang tot een voorbeeld projectplanning opgesteld door de experts van Mail to Pay. Met deze informatie kunt u voor uw organisatie in 2021 een innovatief creditmanagement-proces opstellen. Dat kan goed van pas komen. Er is een zware economische crisis in aantocht met waarschijnlijk grote gevolgen voor het betaalgedrag van uw klanten.
Programma | Donderdag 5 november | Van 9.30 tot 11.00 uur
- 09:30: De 3 belangrijkste credit management oplossingen voor 2021 | Rody Heijstek, Mail to Pay
- 10:15: Projectplan credit management 2021 | Dennis Faas, Mail to Pay
- 10:45: Q&A | Jan Heinen, Credit Expo / PLUC!