Buckaroo, één van de grootste aanbieders van betalingsoplossingen in Nederland en België, introduceert vandaag haar nieuwe merkbelofte: ‘Paying Attention’. Want veilig en soepel betalen verdient aandacht. Door Buckaroo’s nadruk op persoonlijke service kunnen bedrijven, overheden en webshops de juiste betaaloplossingen kiezen die het best passen bij hun strategie, klanten en organisatie.
Met de nieuwe merkbelofte en bijbehorende visuele identiteit maakt Buckaroo duidelijk dat veilig en soepel betalen niet alleen een technologische kwestie is, maar dat persoonlijke dienstverlening en betrokkenheid bij ondernemers en bedrijven net zo belangrijk is. Zo heeft Buckaroo uitgebreide serviceteams die zowel online als telefonisch bereikbaar zijn. Voor complexere vraagstukken omtrent betalingen biedt Buckaroo advies en ondersteuning op maat.
De afgelopen jaren is Buckaroo hard gegroeid, zowel organisch als door overnames. Zo werden begin 2024 alle pincontracten van ABN AMRO overgenomen. Buckaroo bedient inmiddels meer dan 44.000 klanten en verwerkt tegen het eind van dit jaar jaarlijks bijna 1 miljard online en offline transacties van zowel grootzakelijke als mkb-klanten in Nederland en België. Zo is Buckaroo sinds dit jaar partner van de ANWB voor alle betaaloplossingen binnen hun omnichannelstrategie.
In de samenwerking met ANWB komt de merkbelofte Paying Attention volledig tot zijn recht. “De basis voor deze intensieve samenwerking is oprechte aandacht en betrokkenheid”, vertelt Kevin Wetzel, Head of Marketing bij Buckaroo. “Door goed te luisteren naar de doelstellingen en uitdagingen van de ANWB waren we in staat om tot een complete betaaloplossing te komen. Zowel online, bijvoorbeeld voor de gelanceerde ANWB Marketplace, als voor de fysieke winkels en de wegenwachtservice met onze nieuwe Tap-to-Pay-oplossing.” Vandaag zijn ANWB en Buckaroo gezamenlijk aanwezig op het e-commerce-kennisevent Shopping Today, waar ze hun samenwerking toelichten.
Als onderdeel van de nieuwe merkbelofte is ook een advertentiecampagne gelanceerd. Deze campagne is gericht op een brede zakelijke doelgroep en bestaat onder meer uit een radiocampagne, display advertising, social advertising, event sponsorships en media partnerships. De campagne loopt tot het einde van het jaar.
Bron: Persberichten.com