H&M biedt fashion fans in Nederland vanaf nu een geheel nieuwe manier om hun items af te rekenen met een uniek H&M-betaalsysteem dat is ontwikkeld in samenwerking met Klarna, een vooraanstaande, wereldwijde betaalmethode.
H&M wil klanten een moderne shopping experience bieden die zowel flexibel als gemakkelijk is, ongeacht waar en op welke manier ze winkelen. Samen met Klarna heeft H&M een nieuwe, unieke betaalmogelijkheid geïntroduceerd in Nederland, waarmee het voor klanten mogelijk is om handig en flexibel hun aankoop af te ronden in zowel de online als offline shopomgeving. Met Betaal later krijgen fashion fans die member zijn bij het loyalty programma van H&M de optie Betaal later zowel in de winkel als online aangeboden in de H&M app. De facturen worden afgehandeld in de H&M app, waar klanten zelf kunnen bepalen hoe en wanneer ze willen betalen.
“Winkelen bij H&M moet makkelijk, relevant en inspirerend zijn en we zijn er blij mee dat we nu onze klanten in Nederland een geheel nieuwe manier kunnen aanbieden om hun aankopen te betalen. Met het partnership met Klarna hebben we een H&M-betaalsysteem kunnen ontwikkelen dat onze klanten de ultieme moderne shopping experience biedt, ongeacht waar en hoe ze winkelen”, zegt Susan Krau, Country Manager van H&M Nederland.
“Met het partnership tussen Klarna en H&M blijven we werken aan het slimmer, makkelijker en relevanter maken van ons merk. We zijn er trots op dat we nu samen Betaal later lanceren in Nederland, waarmee we de unieke shopping experience voor klanten waarmaken, online en in de winkel”, zegt Wilco Klaassen, General Manager van Klarna Nederland en België.
H&M en Klarna lanceren het nieuwe betaalsysteem in 2020 in meer landen. Als onderdeel van het samenwerkingsverband zullen H&M en Klarna betaalsystemen blijven ontwikkelen om de flexibiliteit en het gemak nog verder te vergroten en het nog gemakkelijker te maken om bij H&M te winkelen, zowel in fysieke winkels als online.
Bron: Persberichten.com