Gratis webinar op donderdag 28 januari van 09:30 tot 10:45 uur
Creditmanagement is een vakgebied met vele gezichten. Wij zorgen met zijn allen voor continuïteit in de cashflow en beperken kredietrisico’s zoveel als mogelijk. Een belangrijk onderdeel van ons werk is de communicatie en interactie met onze klanten. Hoe bereik je als credit manager je doelen en houd je ook de klantrelatie intact? En hoe kan technologie je hierbij helpen?
Frans Reichardt (’de Klantenluisteraar’) stimuleert organisaties te luisteren naar klanten om te komen tot verrassende ontdekkingen, en die te gebruiken voor rimpelloze klantervaringen en een buitengewone klantbeleving. In dit webinar schetst hij 7 TRENDS VOOR KLANTGERICHT & EFFECTIEF CREDIT MANAGEMENT.
Download HIER het e-book van Frans ‘Komt een klant bij de dokter’ (gratis).
Voor iedere creditmanager die op zoek is naar inspiratie en meer wil weten over de kracht van klantgerichtheid en klantbeleving is dit webinar een absolute must!
Programma
- 9:30 – 10:15 uur 7 TRENDS VOOR KLANTGERICHT & EFFECTIEF CREDITMANAGEMENT met Frans Reichardt, de Klantenluisteraar
- 10:15 – 10:45 uur Q&A met Frank Beentjes (10FORIT) en Frans Reichardt onder leiding van Jan Heinen (moderator)